Manieren van Steunen

Wilt u de FPG steunen?

Draagt u de vereniging Federatie Paardrijden Gehandicapten een warm hart toe? En wilt u ons steunen? Dat kan. Schenkingen komen voor 100% ten goede aan de doelstellingen van de FPG. De FPG is gerangschikt onder de instellingen zoals bedoeld in artikel 24 lid 4 van de Successiewet. Dit betekent dat legaten aan de FPG volledig zijn vrijgesteld van schenkings- en successierecht.

Hoe kunt u de Federatie Paardrijden Gehandicapten financieel steunen?

De vereniging FPG is geheel afhankelijk van particuliere ondersteuning. U kunt ons onder andere op de volgende manieren steunen:

• Donaties
  • Periodieke giften
  • Schenking, legaat  en nalatenschap
  • Sponsoring
  • Met uw familie, school,vereniging, etc door middel van acties zoals flessen/ kleding inzamelen, rommelmarkt of sponsorloop organiseren geld inzamelen voor ons
  • Sponsering in natura: Diensten ter beschikking stellen zoals website maken, als accountant jaarreking maken, etc
  • Sponsering in natura: Locatie ter beschikken stellen voor de vergaderingen of studiedagen, etc
  • Sponsering in nature: Materialen ter beschikking stellen, zoals mappen voor de administratie, broodjes/thee en koffie tijdens studiedagen, etc.

Wilt u ons steunen ? Neem dan contact op met :